sobota 16. července 2016

ŠPENÁTOVÉ RIZOTO S HRÁŠKEM A BROKOLICÍ

Tohle rizoto jsem jedla v Anglii, a jakmile jsem přijela domů, musela jsem ho vyzkoušet. Miluju špenát a brokolici, takže když jsem ho jedla, byla jsem v sedmém nebi.

Tady je originální recept {marthastewart.com}, já jsem ho malinko upravila a přidala brokolici, aby tam bylo víc zeleného. Je toho spousta na čtyři porce.


INGREDIENCE:

  • 2 hrnky vývaru
  • 3 lžíce olivového oleje {dobré je to i s máslem}
  • 1 cibule {nadrobno nakrájená}
  • 1 hrnek rýže arborio
  • 2 hrsti špenátu {trochu pokrájeného}
  • 1 hrst hrášku
  • 1 hrst brokolice {nakrájené nebo rozdělené na malinké růžičky}
  • 1 hrst nakrájeného sýra {parmezán}
  • 2 lžíce másla
  • pepř, sůl
POSTUP:
  1. rozehřát olej a vařit cibuli, pepř a sůl   3min
  2. přidat rýži a míchat   2min
  3. přidat pár lžic vývaru   1min
  4. přidat půl hrnku vývaru, aby se vstřebal   5min
  5. postupně přidávat vývar {dokud se vstřebává}   20min
  6. přidat špenát, brokolici, hrášek, sýr a máslo   3min

Žádné komentáře:

Okomentovat