neděle 17. července 2016

FAZOLOVÝ ZÁZRAK

Ve skutečnosti jsou to brownies, ale pro mě je to zázrak, nebo aspoň poprvé byl, protože jak může chutnat buchta upečená z fazolí tak skvěle? Na tenhle recept jsem přišla díky tomu, že jsem potřebovala zpracovat burákové máslo.

Jediná změna, kterou jsem na původním receptu {cookingwithsusa.blogspot.cz} provedla, je, že jsem místo klasických brownies udělala muffiny, jsou hutné a krásně zasytí.


INGREDIENCE:

  • 1 plechovka červených fazolí {400g}
  • 100g burákového másla {smooth}
  • 2 banány
  • 1 hrnek vloček {mleté}
  • 1/4 hrnku kakaa
  • 1 lžíce skořice
  • 2 lžíce medu {radši tekutého}
  • plátky mandlí na posypání


POSTUP:
  1. předehřát troubu na 180°
  2. rozmixovat fazole {s trochou nálevu, nebo si schovat nálev na potom, kdyby bylo těsto až moc tuhé}
  3. všechno kromě vloček dát do mixéru a vytvořit hmotu
  4. přidat vločky
  5. péct 30 minut

Žádné komentáře:

Okomentovat