neděle 17. července 2016

KVĚTÁKOVÁ PIZZA

Musela jsem spotřebovat květák a tohle je skvělý způsob. Pizza je vynikající, i když jsem ji trochu připálila... Každopádně chutnala i sestře, která na všechno, co udělám, říká, že je to nudný a hnusný.

V receptu {veganstvi.net}jsem změnila akorát to, že jsem místo lněných semínek použila chia, lněné jsem neměla, ale asi se tam stejně hodí víc. A ještě jsem použila neveganský sýr.

INGREDIENCE:

  • 1 květák
  • 170g sýra
  • 2 lžíce chia/lněných semínek {+4 lžíce vody}
  • 1 lžička oregana
  • 1 stroužek česneku {nastrouhaný}
  • 1/2 hrnku rajčatové omáčky
  • cokoliv na pizzu 
POSTUP:
  1. rozehřát troubu na 200°
  2. rozmixovat květák, dát ho na 5min do mikrovlnky, nechat vychladnout, vymačkat vodu
  3. míchat květák, semínka s vodou, sýr, koření a česnek
  4. na plech z těsta udělat kruh
  5. péct dozlatova   25min
  6. potřít rajčatovou omáčkou a dát na to sýr, bazalku, cokoliv
  7. péct na 230° 5min

Žádné komentáře:

Okomentovat